Kolding og Omegns Biavlerforening afholder ordinær generalforsamling
onsdag den 22. november kl. 19.00
Generalforsamlingen afholdes i foreningens lokaler, Vranderupvej 30, 6000 Kolding
Dagsorden:
- Valg af dirigent
- Valg af referent
- Fremlæggelse og godkendelse af bestyrelsens beretning
- Fremlæggelse og godkendelse af det reviderede regnskab
- Fastsættelse af lokalkontingent for næste år
- Behandling af indkomne skriftlige forslag:
- Bestyrelsens forslår tilføjelse af en paragraf om ’Arbejdsmiljø og Samværspolitik’ til foreningens vedtægter. Se her ->Arbejdsmiljø paragraf 2023
- Valg af bestyrelse:
- Bestyrelsesmedlemmer
- Suppleanter
- Valg af revisor og revisorsuppleanter
- Eventuelt
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen skriftligt i hænde senest d. 10. november kl. 19.00.
Vi opfordrer alle til at overveje deltagelse i bestyrelsen, da vi pt. ikke er nok til at stille med en jf. vedtægter funktionsdygtig bestyrelse!
Er du interesseret og gerne vil høre om arbejdet, så kontakt formanden, formand@koldingbiavl.dk.
For at sikre der er kaffe/the/kage til alle, så må I meget gerne tilmelde jer på formand@koldingbiavl.dk. Men alle er naturligvis velkomne uanset.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen